Wednesday, January 5, 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

Salam, baru lepas singgah ke blog kawan saya.. hafizah.. terbaca tentang n3 ni.. "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru".. SANGAT menarik.. dianjurkan oleh Ahsfantasy24.com khas untuk blogger baru ataupun yang mempunyai pengikut kurang 300 orang..
Niat murni ahsfantasy24 ni.. Bertujuan nak tolong blogger baru ni, macam haku nih.. untuk menaikkan traffic dan menambahkan lagi follower.. Sangat2 berterima kasih kerana prihatin dengan blogger2 cam ni.. Aku ngan berbesar hatinya nak join program nih..
Syarat2 nak join program ni ;

1. Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang;

2. Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini;

3. Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen;
4. Tidak wajib untuk menjadi follower ahsfantasy24, namun ahsfantasy24 berbesar hati jika ada yang sudi;

5. Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
6. Meminati dunia blogger dan tidak sombong.
Saya Nak TAG;
1. Nik
Sekali lagi diucapkan terima kasih kepada ahsfantasy24.. Harap2 dengan adenya program ni, dapat membantu blogger2 baru utk menambahkan follower n naikkan traffic..

2 comments:

ummioked said...

Salam...Thanks byk Fazillah sbb support blogger baru mcm ummi, nti kita buat entry ni...

anuar said...

zila,

aku xsempat buat lg entry ko..nnt aku wt ek. thx tag aku, dh lama xkena tag =)

Google