Wednesday, January 5, 2011

I-City Shah Alam..

Salam..


setelah sekian lama tmpt nih wujud.. baru 1.1.11 ari tu aku n family sampai di sana.. tu pon sebab gi majlis kawin kat shah alam.. macam n3 lepas.. Lepas je makan2.. laju2 gi ke sana.. Bukan sambut tahun baru ye.. kalo sambut tahun baru, matik Mr. M tak nak gi..


Bukan ke haram sambut tahun baru masihi yang bukan tahun islam??


Wa'Allah hu alam.. Nanti aku citer lagi nx n3 pasal tahun baru nih..


Jenuh le excited anak dara aku 2 org tuh.. aku je tak lepas turun n tak merasai @ menikmati cahaya lampu neon.. sebab Thaqif tido.. tak sampai hati nak gerak die.. Cian aku, aku yang beriya2 nak bwa anak2 ke sana.. last2 aku yang tak lepas nak bergambar sakan kat sana.. huhhhh...



Masa sampai kat sini.. punye le anak2 ku hepi.. dapat tgk lampu2 yang cantik nih.. Alhamdulillah, tercapai gak hajat nak bawa anak2 ke sana.. Syukur ya ALLAH..


Disebabkan masalah teknikal.. ni jelah yang dapat aku jaja wat setakat nih..

Tension!! gambar tak leh upload..


- replika zirafah -


- yang ni tak tau bentuk ape -

- Pokok -

- Rusa -

2 comments:

Fatin Husna said...

i - city semakin maju nampaknye.. saye pergi dulu x lah macam ni sgt. thanks folo, i folo u back n tag u in a contest - http://fatinmyprobs.blogspot.com/2011/01/giveaway-edy-awak-busuk.html

shazlea shayla @ maria said...

comel je tempat tuh kan..tuh baru first phase of i-city

Google