Saturday, April 30, 2011

Freezer minta diganti

Tengah2 poket kebocoran nih.. freezer plak wat hal.. soba jelah.. huhuhu.. Tak tau nape, tetiba je tak sejuk.. Hasil perahan susu badan cepat2 diselamatkan terlebih dahulu.. kalo tak.. apo lah anak den nak nenen nanti.. Dah lah 3rd may nih nak mule keje..


Berdebar2 ko nak masuk keje nih.. x tau keadaan mcm aner sekrang, kat sana.. Pandangan orang kepada aku.. opkos risaukan pandangan yang -ve ok.. Nak berdepan ngan sindiran n kutukan dari orang2 yang berkenaan.. Risaukan di bandingkan dengan orang itu n ini.. Aku tak kisah kalo diberikan tugasan.. InsyaAllah akan ku tunaikan dengan sungguh2..


Takde orang rasenya menerima tugasan n buat cincai2 je kan... mestilah nak buat sungguh2.. tapi lumrah manusia yang sentiasa tak berpuas hati... Huhuhu.. banyak lagi le yang merisaukan aku sekarang ini.. Tapi Malas nak p.k itu sume... apa yang aku tanamkan dalam kepala nih.. "Think +ve... think +ve..".. Walaupon, bile p.k kan tmpt keje.. aku akan meneguk air liur berkali2..


Dear Boss, InsyaAllah.. Saya akan Cube yang terbaik.. Teguran dari boss akan digunakan.. N hopefully, saya dapat memenuhi kehendak n kepuasan hati boss..


Ya ALLAH.. bantulah hamba mu ini... AMIN..


"Wish me Luck.... wish me luck..."

No comments:

Google