Tuesday, August 23, 2011

Menu berbuka hari ke22

Huhuhu.. mana2 blog sibuk jaja citer nih.. I pon sibuk jugaklah, nak jaja citer.. sebabnya tadak idea.. sodeh den..

Teringin sehhh nak benda alah nih.. dah 2 bulan kot tak makan, last makan pon akak I yang belanja.. Bile dah puas gosok2 urut2.. dapat le makan.. tapi bukan makan kat sana ye.. Malas nak makan kat sana sebab, nanti makanan tak sempat nak hadam dah berkejar2an ngan hero n heroin2 I tu.. ntah2 tak sempat nak makan, kena jaga diorang2 nih.. udahnya nanti, Mr.M yang abiskan I ni part..

Sebenarnya ngan 6 ketul ayam nih, yang makannya 5 org.. mane cukup kan.. Mr.M boleh abiskan semua ayam spicy tue.. huhuhu.. Tapi takpe I ambik langkah berjaga2.. I order Toasted Twister.. nyum.. nyum.. yang tue pon I makan separuh je, sebab pelawa Mr.M rasa.. sudahnya Mr.M yang abiskan.. huhuhuhu..

Ape2 pon sangat2 berpuas hati sebab dapat makan.. iyelah kan, kalo orang mengindam nih mana makan bebanyak.. cukup le sekadar rasa je.. huhuhu..

"i feel goooooodddddd..."


Meh.. nak bagi korang bernanah mata bile tengok benda ni.. huhuhu.. (terasa lapar beb...)




2 comments:

Intan & The Boys said...

so G double O D good.....

hehe.

Intan & The Boys said...

so G double O D good.....

hehe.

Google