Monday, September 19, 2011

Raya Ke3

Yesssss.. berjaya pujuk Mr.M balik melaka awal dari jangkaan.. Mr.M ajak balik Melaka raya ke3.. tapiiiii sungguh I tak rela uol's.. hahaha... Adik beradik yang lain menggedik wat I jeles.. Bikin Panas telinga I.. Gelak kekuat dalam handfon.. gi raya sana sini tanpa I disana.. Menciiiikkk!!..

Ok, kami bertolak dari Perak Raya ke2 dalam kul 9 mlm.. Singgah kat rumah kami dulu, tido dalam 3-4 jam.. pastu baru sambung perjalanan ke Melaka pada jam 8 lebih.. tu pon akak2 I menggedik call sekali lagik.. tanya kat mane.. bile sampai.. huhuhuhu.. saba jelah akak aku nih..

Sampai je kat sana.. zaasssss gi raya umah Kak long, kawan aku n ayah aku kat Kampung Kemuning.. huhuhu best..

Alamak dah dekat2 nak lunch.. harus di pendekkan N3 nih.. Uol's layan jelah gambar2 nih..


Hero Kecik..



Ayahanda Ku..


Suasana di rumah atas

- Budak2 kecik ni sibuk meloncat sana sini..



Mr.M tension.. baru nak tido diorang dah bising giler..




Kami2 sedang menjamu selera..


Si comel lagi..



Ayah n akak


Kepenatan bermain


Farah Najihah


Suasana diluar rumah

Nasib baik, ade anak sedara yang rajin melayan anak aku nih..

kalo nak harapkan aku.. memang agak kemalasan nak melayan

Dapat gelaran 'Si lebah'
Suka dapat peluang bermain di luar..

Maklumlah, kalo kat rumah memang tak merasa nak main diluar..


Suiz lampu antik.. Mane ada jumpe lagi suiz cam gini.. ko ado??

Mr.M sibuk mengait buah rambutan








Sekian, untuk N3 raya ke3.. raya yang seterusnya, tak teringat nak bergambar.. sebab sibuk masak2 dirumah.. huhuhuhu..

No comments:

Google