Friday, September 3, 2010

;)))))

Lama tak bercerita pasal anak2... diri sendiri n family...

Birthday bulan lepas pon tak dapat nak tempek kat sini.. takde sebrg wish pong... ada 3 org nyer birthday nak di war2 kat sini...

1- aku sendiri.. 3/8.. aku rase aku ade post kat blog aku nih...
2- Damia - 6/8 - 2nd daughter...
3- Umairah - 14/8 - 1st daughter


Umairah Maisarah...
Alhamdulillah... genap umo die 4 tahun... macam ibu2 bapak2 yang lain... tak puas lagi nak timang2 die.. tup2 dah besar n dah tambah adik... Semakin banyak kerenah!! tak tau le ikot sape!! mare sket.. tak nak kawan... "akak tak nak kawan ibu/abah!!"... merajuk jangan le cakap.. sensitip!! Perempuan kan!! memang camtu...

Melawa pon sama naik ngan kuat merajuk die tuh... minggu lepas, baru minta aku belikan die kasut tumit tinggi... Huhhhhh kalah ibu die... Kalo boleh sume barang die (dari hujung rambut sampai ke kaki) nak ada gambar "Princess"... pengaruh TV betolll!! Mr. M plak suke sangat mengikot apa yang anak die nak... aku yang jadi mangsa...

3 beradik.. Umairah, Damia n Thaqif..
Damia Qaisara
Die pon same.. genap umo 2 tahun bulan lepas... Semakin petah bercakap.. tapi pelat.. hanya orang tertentu je yang paham.. especially aku, abah die pon selalu tanya aku.. apa yang anak die cakap... Semakin ligat... nak mampuih aku mengejarnya.. Tapi yang bestnya, damia nih boleh bertolak ansur berbanding akak die.. n pandai berdikari sket...





Muhammad Thaqif
Ini plak genap 6 bulan pada bulan ni. Alhamdulillah, pelengkap kehidupan ku pelengkap rumah tangga ku... dah ade 2 girl n 1 boy.. Kalo boleh cukup setakat nih.. Quantiti tak penting, tapi yang penting aku sedang mengejar Quality.. untuk anak2 aku le ye..
Alhamdulillah, si comey nih semakin pandai meniarap.. ke depan ke belakang.. sekarang tengah belajar angkat punggung.. nak merangkak kot.. Mr. M banyak kali warning aku.. "Yang ni kalo dah pandai berjalan nanti.. siap le ibu.. tak kejar punye.."...
Pon sama ngan akak2 die.. dah pandai ngada2... bile nak bagi susu tu, die siap bagi batuk gatal kat aku... bile nampak je aku.. laju je die meniarap ke arah aku.. Bile aku dah pegang tak nak org lain dah... Vangga... vangga... even ngan abah die pon die tak nak.... huhuhuhu...
Sayang ibu...
hiraukan background ye..
Alamak lupe nak rotate... Belasah!!


No comments:

Google