Thursday, September 30, 2010

....

Dah betul tak bukak blog aku nih, ape tah lagik nak update.. Mcm biasa bz dengan Klaz, anak2.... laki.. n Open house.. Setiap minggu ade je jemputan open house... kain ku semakin ketat berbanding dengan msa pose dulu... Akak aku tegur... macam org pregnant je....

Runsing2.. pasni kena slim world le plak... huhuhuhu... duit mana nak cekau plak kan??? huhhhhh!!! tadi lecturer aku tegur pasal beg susu yang kendong ke sana ke mari.. Agak terperanjat bile diorg2 kata beg tue milik aku.. Lagiks terkejut bile jawapan aku..." 3rd child.."
huhuhuhuhu.... kalah die agaknya... sila salahkan Mr. M ye.. die yang bagi benih kat aku... kalo die tak sumbang benih, maybe tak seramai ini anak2 aku... hehehehehe.... masa tutttttt... tak ingat dunia... Benda bestkannnnn....

Takpelah ku anggap sume nih rezeki.. lepas nih tak payah susah2 aku nak hadapi benda2 yang menyeksakan n menyakitkan.. Minta2 le ALLAH izinkan, aku ade anak 3 je.. Penat uol's nak melayan kerenah2 diorg nih...

Masih ade lagi n3 yang tertangguh pasal raya.. tapi tak berkesempatan nak upload.. mungkin aku tunggu takde klzz bru continue hapdet...

Lambatnya pukul 2.15... huhuhu.. ok ye... bye....

No comments:

Google