Tuesday, January 29, 2013

Murah, pekat dan menjimatkan

Tengah berusaha dengan Mr.M untuk tambahkan pendapatan disamping untuk menampung perbelanjaan seharian yang semakin bertambah.. Alhamdulillah, sambutan yang diterima agak baik.. walaupun I kena korbankan muka I.. muka I yang berbelang, sekerat cerah, sekerat gelap..




Itu semua x penting, tanggungjawab yang perlu digalas untuk membesarkan anak-anak lebih utama .. nak harapkan gaji x seberapa ni.. cukup untuk makan pakai.. nak bermewah kena pk 4-5 kali.. mmmmm...



Alhamdulillah, beserta dengan minat yang ada dalam dada.. 3 hari berturut.. sabtu, ahad n isnin, I telah buat tebal muka.. menjaja produk yang I jual kat Pasar borong.. Alhamdulillah, majoriti customer tak banyak kerenah.. dan kebanyakkannya telah tau keberkesanan dalam cucian kain.. hasilnya kain menjadi bau wangi tanpa perlukan softner..




Mengapa perlu bayar lebih jika kualiti sabun ini menyerupai dengan sabun berjenama dipasaran.. lebihan perbelanjaan tersebut boleh dibelanjakan pada perkara yang lebih berfaedah dan memerlukan.. formula yang mudah dan simple, mahukan lebih wangi.. maka kuantiti yang lebih diperlukan..

kepada sesiapa yang berminat, sila hubungi saya..


zila 0122973964 (sms)
muhd 0122358561 (sms)

atau terus ke website kami untuk maklumat lebih lanjut..
attractiveodor.blogspot.com atau klik disini

No comments:

Google