Wednesday, January 21, 2009

Kursus Induksi Umum N BTN

Ari ni aku dpt memo dari PSM... Mengenai tawaran gi Kursus Induksi Umum N BTN kt Woodland Valley, Hulu Langat. memula dpt memo tu mmg le happy sbb dah dpt kursus yang melengkapkan, salah satu syarat untuk 'Sah' dalam jawatan. Tidak lame lepas tu, teringat kt Damia N Umairah.. EEiiii sedihnyer.. Tambahan Damia masih menyusu badan. 12 hari, bukan 1 hari 2. Dari 19 Feb - 3 Mac, lame tu.. comfirm lepas ni die x menyusu lagi kat aku. Ni yg menyedihkan aku lg. Dengan pengalaman dulu, bile umairah berhenti je susu terus x rapat ngan aku, rapat plak ngan abah die. rase mcm tersisih le plak. Plak tu, ade yang cakap.. nanti aku blik die x kenal aku lagi.. lagi le aku sedih. Mcm x nk gi pon ade.... :`( huhuhuhhu... Walau mcm aner pon aku kena tabahkan hati. Kena gi Gak.. Cayok..!!! Cayok!!!

No comments:

Google