Wednesday, January 21, 2009

Rumah Baru

Semalam aku cuti, sebab gi sign aggreement rumah yang kami beli.. bukan besar pon Rumah Flat (650ft)je. Itu je yang termampu kami miliki. walaupun x seberapa, tp ini merupakan Aset aku yang pertama n amat berharga bagi ku. Insya Allah lps Chinese New Year ni boleh le renovate Sket2.. untuk keselesaan kami. lps tue bleh pindah ke rumah sendiri.. ' Ya beda bedu'.. Kate org, duduk umah sendiri ni seronok, nk wt ape pon xde org larang. kalo bleh aku nk hias cantik.. nk beli perabot kt IKEA.. tp itu sume angan2.. blm tau jd ke x.. takut xde burget. memandangkan duit simpanan aku dah 0.. berderai duit aku, wt byr deposit umah.. 20% dari hg rumah. mcm x nk bg je, cek tue kt owner rumah. kalo bleh nk minta je byr instalment. Apekan daya, nkkan rumah.. terpaksa le aku berkorban. Nasib baik di saat2 genting ni, dapat plak duit KUTU.. bleh le wt belanje.. kalo x, alamat nyer makan pasir le aku.

No comments:

Google