Wednesday, August 4, 2010

Belated besday

Besday sape??? Besday aku!! tapi dah lepas semalam.. huhuhu.. tak sempat nak hapdet!! semalam kelas abis pukul 6 lebih.. plus gi solat.. jem lagi.. sampai umah kul 8pm.. penat u'll... Tak celebrate ape2.. lain yang dirancang lain yang jadi.. BENCI!!!! n TAK SUKA!!!

Jadual seharian aku skrg nih memang ketat gile!! Kena banyak korbankan masa rehat sendiri.. uruskan anak2 + suami + rumahtangga + assignment + study lagi... YA ALLAH.. ko tabahkan hati ku ya ALLAH dalm menghadapi cabaran2 nih.. AMIN..

Cecepat nak abiskan pengajian nih.. Moga2 Allah perkenankan doa ku agar dapat keputusan yang cemerlang.. AMIN..

Sekarang nih tengah layan 'Emak' aku.. nak dengar lagu 50an & 60an kat youtube.. Tolong search kan lagu yang die nak.. huhuhuhu..

Kebetulan, hari takde assignment + tak bz.. boleh le melayan.. malam nie kena start study balik.. sebab esok ade kuiz banking..

Uo'll doakan saya ye.. moga2 dapat jawab dengan baik...

Ohhhh ye.. pagi tadi.. seb baik ALLAH memberi aku peluang bernafas dibumi ini lagi... seb baik tak accident u'll.. Hujan renyai2.. of coz le jalan licin.. masa tengah sedap2 memandu.. tekan je pedal minyak.. masa naik bukit tu ok lagi.. seb baik tak follow kete depan dekat sangat.. time turun bukit je, kete depan tetiba je break.. huhhhhhh!!! jenuh aku tekan break.. tayar dah start membuang... tekan break, tapi kete masih lagi meluncur laju... Cuak giloooo.. Aku burget dah.. "nih kalo tak langgar kete depan, mesti langgar divider nih.." Tapi Alhamdulillah... Allah masih sayang kan aku.. kete aku berhenti 1/2 kaki je dari kete depan.. Parkinson aku kejap!! opss... bukan kejap tapi sampai le poli nun...

Tobat nak bawa lelaju time hujan.. bile citer ngan mak aku, die cume cakap "Lain kali jangan bawa lelaju.." Tu la masalah aku nih.. bile pegang je stereng.. lupe dah pesan mak aku nih.. huhuhuhu..

No comments:

Google