Tuesday, August 17, 2010

Demam

Mula petang semalam aku dah mula demam.. Tengah sedap2 tidor kat Pusat Islam.. tiba2 badan rasa seram sejuk.. Memang aku tak gi kemana sebab belah petang.. dalam pukul 2 camtu ade kelas Finance.. Kelas 3 jam plak tuh.. huhuhuhuhu..

Bila aku rasa badan lain macam, aku terus call Mr. M.. die soh aku balik sbb nanti sape plak nak menjemput aku nanti.. dah le jauh nun... Shah Alam sana.. aku plak, sibuk call kawan rapat aku kat sana.. bgtau tak boley gi kelas.. Pastu kal lecturer plak.. Bgtau aku demam.. Gagah aku memandu...

Sampai je umah.. terus minum air.... huhhhhh lega!!!!.. iye le kan.. badan tengah panas giler!! usaha gi klinik sendiri.. Mr. M sibuk uruskan berniaga.. Hari ni plak aku tak ke sekolah.. sebab yang sama.. DEMAM.. Demam aku ni disebabkan bengkak susu.. masih ade lagi ketulan membengkaknya dalam breast.. Semalam usaha perah.. tapi tak mau keluar jugak.. Hari ni pon, kalo terlanggar breast belah kiri nih.. comfirm sakit..

Mulanya aku nak gi sekolah gak, tapi masa bangun sahur tadi.. Aku masih rasa badan nih panas kedemaman.. mungkin malam tadi Thaqif kurang menyusu.. Macam2 dah aku wat, bagi ketulan susu tu pecah.. tapi tak berhasil.. nak try petua yang aku POST baru nih..

Ke ada sape2 yang ade petua yang boleh dikongsi?? kongsi le ye..

3 comments:

OneSue said...

kesian awak...bengkak susu ni bahaya jugaklkk...saya dulu selalu taum ngan air panas...kurang sikit

nik said...

salam zila, lama btl ko menyepi. mesti bz menelaah kan?

anak pe kabar? aku pn xsepmpat update blog skg, asik xsempt plus MALAS!

a LoT oF LuV said...

wan: dah sihat dah.. ALHAMDULILLAH..

Nik:Rindu kat ko.. bile ntah nak jumpe..

Google