Saturday, August 28, 2010

............

Lame gilezzzzz... aku tak berapdet blog aku nih.. kebz'an melampau.. ditambah dengan part time job baru aku skrg.. assistant my hubby.. Tak tau le bape die kasi nanti.. Ditambah pulak ngan si kecik aku nih.. sering minta dimanja dan minta perhatian.. cepat boring kalo dibiarkan die baring keseorangan.. Kena aku join sekali tak pon, aku kena dukung die plak.. Kalo x.... meraung le member.. bukan sket2nya meraung, pastu susah nak pujuk pulak tuh.. perangai sape yang diikut nih..

Rindu sebenarnya nak apdet blog nih.. tapi takde kesempatan.. aku cuma dapat jengok je.. bape org followers.. n bape org yang dah jengok blog aku nih..

persiapan raya aku n anak2 ala kadar je tahun ni.. ongkosnya dong.. mr. m ajak g uptown tapi tak tau le bile.. aku plak nk g masjid india.. tapi ntah le.. ari ni dah masuk pose ke 18.. tinggal 12 hari je lagi nak raya..

Aku tak boleh nak taip pepanjang sekarang nih.. nak mengadap minggu depan, ada test.. nak luangkan masa untuk anak2 sekarang nih.. malam plak nak baca buku... bile le nak abis belajau nih... huhuhuhuhuhu...

No comments:

Google