Tuesday, November 9, 2010

MERDEKA!!!!

Huhhh.. setelah lama berhempas pulas.. ngan tak cukup tidonya.. ngan mr. M selalu berpose di malam harinya... tetttttt!!! Alhamdulillah, selamat sudah setelah aku berperang ngan pen, kertas jawapan n kertas soklan.. Alhamdulillah, aku dapat hadapi exam ngan tenang.. Ya, dengan pertolongan DIA.. Sebelum ni aku asyik rasa baca, tapi tak masuk2.. Jawab tu memang le dapat jawab.. tapi tak tau le betul @ takm tapi tu belakang citer.. malas nak p.k!!! tak dapat AKJ pon.. lulus pon jadi le.. Tak dapat lulus ngan cemerlang pon, lulus separa cemerlang pon jadi... Nak jugak cemerlang..!!!

Yang lucunya, lepas abis menjawab.. nak baca balik jawapan yang aku tulis tadi pon takut.. Ayat lintang pukang.. ntah ape ayat n bahasanya kuar.. Lantak le..

Mula esok, dah start cuti 1 bulan... tggu result kuar pastu boleh le move to nx step.. sem.6... Rasa teringin nak ke opis.. tapi yang malas tu, nak heret 2 beradik tu.. macam2 kerenah nanti!!

Malam nih aku nak tido puas2.. harap2 tiada gangguan.. huhuhu... plan untuk esok.. nak masak sesedap.. sbbnya, tak bagi Mr. M gi keje.. nak soh die temankan aku je... huhuhuhu.. boleh gitu??? Tak boleh.. tak boleh.. x masyuk le nanti.. tambahan sekrg ni, die tu sumber pendapatan keluarga aku... "Abg, kena gi keje... cari duit bebanyak!!!"(Mati le kalo die tau!!!)..

Ok guys... anak aku dah start nyanyi.. so kena le berhenti disini ye... bye...

No comments:

Google