Wednesday, June 8, 2011

Misz u'll...

Ke manakah adik2 yang telah memanggil I kak long menghilang?? Rindu kat u'll sume.. Hanya sorang je yang masih setia.. sentiasa yang bermesej2 n calling2.. dengan die pon dah lame tak jumpa.. walaupun umah kami dokek je sebenarnya...


Masa kami kat poli kami selalu berselisih pendapat.. tapi selalunya die akan akur gak ngan keputusan I.. huhuhu.. kuasa veto besar disitu.. hehehehe... perselisihan kami akan dihujani hujah2 dari masing2..


Sebenarnya I jeles ngan diorang.. diorang dok hostel, takde tanggungjawab yang berat macam I.. diorang hanya fokuskan pada study je.. macam I?? masa dalam perjalanan pergi n balik ambik masa 2.++ jam.. I ni, dengan kerja kat umah lagi.. anak2 lagi... amat perit masa tue.. seandainya ade kuiz @ ujian pada hari tu, I selalunya tak sempat nak membaca kat umah.. n I akan mula membaca nota2 kecik yang I buat kat dalam kete.. Asal jln jem @ berhenti traffic light, I akan ambik kesempatan itu untuk membaca.. huhuhu..


Alhamdulillah, Allah Maha mengetahui n Maha Mendengar.. I berjaya lulus di tahap separa cemerlang.. hehehehe SEPARA CEMERLANG??.. Alhamdulillah I Tak Pernah Gagal 1 subjek pon.. Syukur pada Allah..


And now time to move another step.. yes.. takkan I ni nak berada di tahap ini je kan.. Gaji yang kecik n tak mencukupi.. nak enjoy pon kena berpada-pada.. huhuhuhu.. "ALLAH takkan mengubah nasib sesuatu kaum"... kena pegang kata2 tue.. Doakan saya ye.....


Pada semua member2 yang masih mengingatkan 'kak long'.. plz, contact me... Miss u'll..

No comments:

Google