Wednesday, June 1, 2011

N3 tertangguh.. majlis kawin weekend lepas (Ahmad Sayuty)

Aku dilanda ke'bz'an.. gara2 sesuatu yang terjadi isnin lepas... dah le time tu aku kena ganti PA.. faham2 le kan time2 cuti sekolah nih ramai yang ada program.. kenduri kawin le, gi bercuti le, balik kampung le.. aku??? masih disini.. tak gi mane2 pon.. lgpon Mr.M soh aku simpan cuti.. mane le tau kan kot2 ade rezeki lebih, ingatkan nak g jalan2 gak lepas raya nih...


Ahad lepas, dengan gigihnya aku gi kenduri kawin member lama.. bukannya dekat ok.. perjalanan je dekat 2jam.. sebab aku bwa Mr.M ikut jalan kampung.. Kenduri kat Kendung, N.9.. dokek ngan Tampin dah.. makanya dekat le ngan kampung aku.. tp aku tak singgah pon kg aku.. nyesal gak le.. sbbnya nak gi satu lg kenduri lepas tu.. kat senawang.. tapi layanan kureng best.. Cukup le setakat tue yang u'll tau, tak nak citer lelebih sebab takut mengaibkan orang..

Kenduri kat kendung ni mmg best le walaupon belah lelaki, kira besar2an le jugak.. Door gift pon memang tip top.. ade dodol n wajik.. dodol die meletup le... aku yang bukan perminat dodol nih pon, lepas je mkn satu bekas.. cari lagi satu bekas.. Mr.M komen.. "Pandai orang nogori buat dodol.."... mmg susah le nak dapat pujian dari Mr.M ni bab2 makanan.. sebab die ni cerewet gile..


Suasana rumah die pon aku suke.. rumah kampung yang ade kawasan yang cantik.. siap ada buaian lagi kat tepi umah.. best2... kalo time2 raye mesti best gile..


Aku gi majlis ni ngan member kamcing a.ka. mak buyung sekarang.. tak sabar nak tengok anak die, mesti comel sebab die pon lawa... huhuhu..



With My Best Fren Arfa Herny

-Bukan die tinggi ye.. tp kasut die lagi tinggi dari aku plus die diri kat tmpat bukit sket..



Ceria je pengantin ni..


Rombongan dari Rompin, N9


Mr. Ahmad Sayuty



Bagai pinang dibelah 2..


English Style..


Memang camni le die (Gambar kat bawah).. dari sekolah lagi.. senyum je memanjang.. Ini le die ketua kelas kami dulu.. hehehehe.. teringat kenangan kat Sek. Teknik Alor Gajah.. Kelas PPN1... ngan dinding ade name budak2 kelasnya.. huhuhu..





Dalam kelas kami, perempuan lagi ramai dari lelaki ye.. makanya kelas kami dipenuhi dengan suara2 halusnya.. kalo dicampurkan, bile ramai yang bersuara.. paham2 jelah.. mana ade orang yang akan dok diam bile kawan2 lain bersembang...





Time nak gi makmal sains n makmal komputer pon best gak.. queque ramai2.. tapi memule je queque.. lame2 terabur... huhuhuhu..


Tengok dekat2 sket..






Anyway, Semoga berkekalan hingga akhir hayat.. dan semoga berbahagia kepada pengantin... AMIN...

No comments:

Google