Thursday, June 9, 2011

Tersentuh.. (Lari topik sudah..)

Baca harian metro.. tajuk die.. bayi terjerlus jatuh laut... Sedey ko... tetiba ingat anak kat umah.. Dah le die baya2 anak bongsu I... bongsu?? iyelah harap2 bongsu sampai kesudah.. serik ko nak bersalin lagi..

Sekarang I dah ade misi n visi untuk tingkatkan kemajuan diri I ni haaa... Banyak ye perlu dilakukan n dikorbankan untuk ke arah itu.. antaranya, nafsu membeli belah... sakit wey.. tengah tahan nafsu ni haaa.. Nafsu berjalan2 cari pasal lagi... Cian anak aku, dah lame tak gi jenjalan sakan-sakanan..

Malam tadi dok sembang ngan mr.M I... die ngadu mata die sentiasa pedih n bile malam je jadi kabur.. aku yang bape nak expert ttg mata nih, aspect selaput jelah.. n mr.M kata nak gi cek kat seri kembangan, tapi aku suggest kan kat hopstl putrajaya le, sebab kat sini banyak pakar kan.. risau gak le.. Ingatkan ari sabtu nih nak gi le bawa die gi klilnik kesihatan putrajaya nih..

N sekarang aku kena cari course Bhs Inggeris.. tengah gigih membaca buku bahasa inggeris.. tapi tahap komunikasi I untuk berbahasa lemah... mmmm kena cari sifu lepas ni.. betapa BI tu penting ye sekarang.. anak aku pon dah mula tanye macam2 pasal bahasa inggeris nih.. masih lagi mampu I jawab.. tapi tak mustahil, kalo I x nak improve kan english I.. Satu hari nanti I tak dapat jawab soalan yang diajukan... oooo... sungguh memalukan..

No comments:

Google