Friday, May 27, 2011

Semalam.. semalam & semalam..

N3 ni sume citer pasal semalam je ye.. sebab kat umah tak sempat nak update.. bz ngan persiapan sambutan teachers day kat sekolah umairah.. Cian cikgu, tak sempat nak belikan hadiah.. tak pe le, hadiah di postpone bile last day sekolah hujung tahun ni...





Sempena nak wat party nih, parents diminta sumbangkan makanan... Malam tadi sibuk le wat home made jelly + soft drinks.. aku wat air strawberi je.. huhuhu.. pernah sembang ngan parent lain, die nak bg mee hoon/mee goreng.. leganya aku, sebab yang masak tue orang islam.. puas le aku memikirkan, takut org bukan islam yang masak.. kuali die masak ape sebelum nih?? huhuhuhu.. settle satu hal.. kalo nak ikutkan aku, biar jelah orang islam yang masak... diorang cume sumbang duit je..





Ok, nak citer nih.. semalam on the way balik dari opis aku call Mr.M.. tanye le lokasi kat maner..plus nak soh die gi pasar beli barang..



aku : sape nak kena gi pasar ni??



mr.M : abg tak leh blik awal ari ni sebab nk antar handfon orang...



Aku : Handfon?? abg jumpe handfon?? handfon ape??(gedik2 wat suara manja...)



Mr.M : "Ha'ah.. Ntah ape ntah... blackberry kot"



Aku : "wow!!!!! bestnya... abg nak pulangkan ke??" (Jahatnya bini die, cube menghasut fikirn mr.M.. ape punye bini le....)



Mr.M : "Pulangkanlah... hak orang.."



Insap sekejap... huhuhu.. sebbaik dapat kat Mr.M..











Sampai je Mr.M kat umah, terus aku tanye pasal result exam umairah.. 1st thing aku tgk.. Umairah dapat nombor bape dalam kelas.. huhuhuhu.... Bestnya... Umairah dapat No.1... kembang kuncup hidung ibu die.. bile tengok markah yang die dapat.. 100... 98...98...96...98... huhuhuhu...




So, kena le tunaikan seperti yang dijanjikan.. dah tuka permintaan.. nak basikal plak.. x pe pasal basikal tu Mr.m yang akan tunaikan, selamat duit aku.. cukup sampai kat sini dulu.. mak banyak keje noksss... melambak2.. bubye..





2 comments:

anuar said...

pandainya umairah...sejuk perut ko ekk :) moga2 aqel nnt pun akan pandai mcm tu jgk...aminn...

a LoT oF LuV said...

Alhamdulillah.. Thanks... harap2 mcm tue le result die masuk U nanti.. AMIN...
InsyaAllah nik, Anak ko bru sorang.. ko boleh ajar die dari skrg.. harap2 aqel pon mcm tu gaks.. AMIN..

Google