Thursday, May 26, 2011

Cuti

Semalam seharian aku tak update blog ni.. aku tak sihat wey... Kaki ku membengkak.. salah urat kot.. Kelmarin pon masa ambik anak aku dari umah pengasuh, akak tue antar anak aku sampai ke kereta.. sebbaik.. owhh.. tak larat nak daki tangga ke rumah dia.. tangga die dah le tinggi2 gile2.. kalo mendaki tue aku rase boleh lagi.. kalo menurun tue yang susah sket, nak imbang badan ku yang comey nih.. huhuhuhu..


Tah le kan, masa bersiap nk gi opis tadi.. bile bukak je almari.. huhuhu sedey je aku tengok baju2 yang dah lama tak pakai tue.. Bile ye aku boleh pkai balik.. Dalam hati ni hanya Allah je yang tau.. Kalo aku banyak duit sekarang, aku nak je gi Slim World ke.. LONDON ke.. huhuhuhu.. ape kan daya duitnya cukup2 makan pkai je..


Selasa lepas, lepas je balik keje terus Call Mr.M.. ngadu le.. sakit wey... bisa gitu kakiku.. Mr.M terus balik.. nak turn die le menjaga anak.. Ya Allah, Kau kurniakan aku kesihatan yang baik.. AMIN.. Nape ye aku berdoa mcm tue?? sebabnya, ape yang orang lain wat keje aku.. banyak yang aku tak berkenan.. contohnya.. dah basuh pinggan mangkuk, tak susun balik dengan baik & cantik kat rak.. huhuhu.. tak boleh cakap lelebih ye.. nanti orang tu kecik ati..


Masa tue, rumah jangan le citer.. bersepahnya.. diam2 sudah.. sudah je makan ubat, terus chalo.. tidur.. Dah kol tukang urut tapi die ade hal.. so, cancel jelah.. Mr.M demah je kaki yang bengkak tue dengan batu sungai..


Alhamdulillah, sekarang nih dah berkurang sakitnya.. cume kalo pusing2kan kaki.. die tak meletup2 macam biase.. biarkan janji boleh jalan dah..

Lapar sudah... moh kite gi kantin... diet2 gak.. makan tetap kena makan.. huhuhu..

No comments:

Google