Friday, May 20, 2011

Kenangan..

Macam u'll tau n3 diatas, aku sedang berusaha untuk menjual lori kepunyaan Mr.M... Rasa sayu plak nak jual, tapi kan rasa sayang plak nak simpan lama2.. lori tu dah lama parking je disitu.. makin lama di parking makin turun le harga die.. kate kan susut nilai..


Lepas nih, lesen GDL(Good Driving Lesen) aku nak wat ape ye?.. dulu masih ambik lesen tue sebab nak bawa lori. kalo lori tu dijual?? huhuhu.. macam aner nak hilangkan kemaruk bawa lori nih..


Banyak jasa lori tu pada kami sekeluarga.. masa aku mengandungkan umairah, gi berniaga ngan lori tue.. jual goreng pisang + kepok lekor + air.. masyuk gak masa tue.. purata 1 hari dapat rm100.. Alhamdulillah rejeki anak..


Masa sembang dengan mr.M malam tadi.. die macam berat plak nak jual.. boleh plak die tanye aku..

"Kalo jual lori tue, nti abg nak berniaga pkai ape??"..

pulak dah...


aku tau die sayangkan lori tue.. tapi nak wat mcm aner kan.. better le jual dr simpan mcm tu je.. bukan boleh beranak pinak pon.. huhuhu..

setakat nih dah ade org nak reeview lori tue.. n ramai gak mgs, tanye lori tue... harap le boleh terjual lori tue.. sekurang2nya Mr.M boleh wat modal berniaga..


Aku pon lebih suke Mr.M berniaga dari bawa teksi.. sebab aku boleh tumpang 3-4 kaki.. lalalalalala... minat berniaga tak boleh nak dikikis dari diri aku niih.. kalo x berniaga tak lengkap rasa hidup..

ok le guys.. terpaksa berhenti setakat ni.. ok ye bye2..

4 comments:

Intan and The Boys said...

oh. meniaga eh? pasar ramadhan best wooo...sayang la jual lori tu. leh guna balek nanti.

tapi u olls lagi tau apa terbaik kan. kita doakan yang terbaik untuk korang!

a LoT oF LuV said...

Ha'ah.. time bulan pose je jd usahawan.. tapi hari biasa, back to normal.. huhuhuhu..
thanks intan..

Anonymous said...

bestnye berniaga terutama biler dpt sambutan kan..

so, klu dh jual lori tu, x berniaga lg la bulan ramadhan seterusnya ek...

a LoT oF LuV said...

Farra.. bisnes tetap bisnes.. so, tetap akan berniaga gak le walaupon lori dah takde.. InsyaAllah kalo ade rezeki.. kite ade kat Pasar Ramadan Taman Equine..

Google