Monday, March 30, 2009

Aktiviti Hujung Minggu... & Berpindah ke Rumah Baru!!!

Assalamualaikum Semua...
Hari ini aku rase happy sesangat sebab mulai semalam aku dah berpindah ke rumah baru dan mula bermalam kat sane.. Alhamdulillah, setakat ini tiada masalah yang menganggu (Harap-harap sampai bile2 le).. Happy memang happy tapi otak aku ni sedikit berserabut sebab rumah ku kini masih berselerak macam kapal pecah!!!

Atas pertolongan anak saudara aku, barang2 berjaya dipindahkan tak sampai 1/2 hari.. "Terima kasih sebab tolong busu ye Rahim". Jasamu akan ku balas!!

Hari ini plak aku menggantikan PA Boss Besar yang bercuti, pada awal2 pagi ini agak sibuk.. tapi boss dah kuar gi taklimat.. Yay.. yay!! takde le aku terasa terikat sangat.. tapi keje tetap ade!!! (adus!!)

Ok ler... nak sambung keje ni.. bye..

No comments:

Google