Wednesday, March 18, 2009

Aktiviti hujung Minggu...

Sejak sebulan kebelakangan ni, aku sibuk dengan rumah 'baru' aku. Sampai aktiviti hujung minggu aku sekeluarga terpaksa dikorbankan untuk menyiapkan (renovate) rumah aku.. buat msa sekarang ni hampir 40% dah siap.. dijangkakan akan berpindah hujung bulan ni.. INSYA ALLAH..
Percaya x, kalo aku kater aktiviti 'pecah mecah' kami wat suami isteri je,untuk menjimatkan kos.. tapi yang banyak menyumbangkan tenaga.. of course le suami aku.. Alhamdulillah, setakat ni kalo ade ape2 pon suami akan meminta pendapat aku..best gak.. aku berpeluang pilih warna @ design aku... Ni gambar aktiviti kami berdua..





Pandangan dari luar
........


Pssttt... Malam pon dah lewat... next entry akan aku upload gmbr rumah terkini key..

chaw dulu ye...

No comments:

Google