Monday, March 23, 2009

Cepat sihat ye sayang...

Dah Seminggu Damia x sihat.. setelah berbincang dengan suamiku malam tadi, kami sepakat untuk membawanya ke Klinik Kesihatan Seri Kembangan(klinik kerajaan). Sebab dulu, aku selalu bawa anak2 ke klinik swasta tapi lambat baik. Bile bawa gi klinik kerajaan x sampai 1 minggu dah sihat.

Bile aku masuk je bilik Doktor, aku dengan sopannya ucap Good Morning pada doktor.. tapi 5 minit lepas tue, teruk gak aku kena marah ngan doktor tu sebab lambat hantar Damia ke Klinik.. SOb..Sob.. sabar jelah.. memang salah aku pon nak wat cam aner.. Terima Jelah.. Pastu doktor cakap, cube bagi makan ubat dalam 3-4 hari dulu, kalo x baik.. datang balik sebab die nak refer hospital... Alamak risau nye aku!! Harap2 Damia sihat seperti sediakala..

Dan kepada readers, tolong doakan Damia sihat ngan cepat ye..

Tengok ni, betapa ramai nyer orang... patah pinggang den menunggunyer..
Ini Nombor yang aku dapat walaupun aku datang subuh2 shafie... Hehehehe

No comments:

Google