Friday, March 20, 2009

Jumaat.. Jumaat..

Hari ini jumaat, hari yang aku paling suke dalam seminggu. Dari sekolah lagi aku memang suke hari jumaat sampai la ni.. mungkin disebabkan esok cuti dan masa persekolahan yang singkat.
Dah kering idea ni, masa dalam kete tadi banyak benau nak ku coretkan dalam blog nie.. wokey..

Kite cite pasal lain plak... haaa.. pasal kete.. bile tgk diorg bawa kete cantik2.. teringin plak nak pakai kete baru.. sebenarnya dulu, aku hampir2 nak beli 'Hyundai Getz' tapi x jadi sbb kecik pastu mahal plak tue. Suami aku syorkan aku beli 'CITRA' kete favorites die, tapi aku x mampu lagik!! Tunggu le bile dapat jadi E.O nanti.. INSYAALLAH..

Sebenarnya aku pon ade kete Idaman jugak, tapi sampai mati pon aku x mampu. Lain le kalo aku dapat cabutan bertuah ke, menang contest ke, mana le tau REZEKI.. Tengok ni kete aku (berangan) cantik x?
Ya Allah mampukah aku? Minta2 le aku dapat cabutan bertuah ke, menang bertanding ke..

Ini plak Kete aku sekarang, sungguh pon buruks.. tapi die banyak berjasa pada aku.. hantar aku pergi kelas.. gi kerja.. kalo mak aku nak ke mana-mana, kete ni le yang membawanye.

No comments:

Google