Thursday, December 30, 2010

1st Lucky Draw by Misz Nana (Saya telah di TAG..)

Dah lame tak di'tag' oleh blogger2 yang bermurah hati.. blog aku sendiri pon aku dah lama tak bukak.. kebizian di tahap cipan..

Disebabkan aku ni dah diTAG oleh hafizah hamid.. dengan vangga nye.. ku update blog nih.. Thanks ye...

lucky draw ini dianjurkan oleh adik nana yang comei.. n aku pon telah di invite untuk join sekali.. sebelumtuh.. tahniah ye dik, ramai gile follower.. jealous akak... Camne ye nak tambahkan bil. follower nih ye?? ade petua x??? hahaha...




ok kalo sesape nak join lucky draw nih.. ni syarat2nya..
1. buat satu entry berkenaan dengan 1st Lucky Draw by Misz Nana
2. letak banner tuh dalam entry
3. follow?? bergantung pada tuan punya diri..(but make sure dapat update eh)
4. letak link entry anda dalam entry nih
5. tag seorang sahabat yang bertuah.. hihi
hadiah??
nana akan update kemudian..
bergantung kepada jumlah blogger yang join :)
wokeyy... aku nak tag...
3. nik

No comments:

Google