Friday, December 31, 2010

..

Kebelakangan ni, kesihatan Mr. M ku merosot.. Terus terang aku cakap, nampak je aku hepi.. tapi dalam dada nih macam nak pecah.. macam2 benda tak elok yg ade dlm kepala..

Selera makan Mr. M yang baik (dulu)... skrg, mkn sesenduk je... huhuhu.. semakin hari semakin susut badan die.. 2 bulan batuk tak baik2... risaw btol aku.. puas le kami.. ke klinik swasta n kerajaan.. tak elok2 gak..

Hari isnin lepas, aku paksa gak die ke klinik.. agaknya die pon dah tak sanggup.. mlm tak leh tido.. asyik batuk je.. bile doktor cek je, comfirm le kena X-ray, ambil darah n kena antar kahak selama 3 hari berturut2..

Result tak tau lagi.. kena dtg lagi 10.1.11 nih.. kena le aku ponteng kls lg..

Harap2 takde pape... harap2 cume batuk biase je.. Takpe lah kalo ALLAH tak bagi aku kaya.. cukup lah kalo kami sekeluarga dapat hidup bahagia bersama... membesarkan anak2 kami bersama.. melihat anak2 kami berjaya.. takde sebarang penyakit kronik.. Dengan keadaan sekarang pon aku dah bersyukur.. cukup kami sekeluarga makan, ade umah sendiri n tak nyusahkan org..

huhuhuhu... Beratnya dugaan..

No comments:

Google