Saturday, December 18, 2010

Lastest news... Orang Bujang Ku...

Lastest news konon.. (ikut suka aku le nak letak tajuk ape..). Lama btol tak citer pasal permata hati aku.. anak 3 org.. maknenya ade 3 n3 untuk anak2 aku.. Pasal aku tak yah le.. Segan nak citer.. aku masih mcm dulu.. Aku tetap aku... CEHWAH!!!!

Alhamdulillah, Thaqif selalunya sihat n susah nak demam.. betul fakta2 yang pernah aku jumpe, mengatakan, Baby menyusu badan susah nak kena penyakit.. Alhamdulillah mungkin rezeki ALLAH bagi setelah aku bersusah payah berkejar ke sana n ke sini untuk cari port pam 'Susu badan' aku.. Perlu dikeluarkan.. kalo tak, abis lencun baju aku..

Perkembangan Thaqif plak, masih lagi macam dulu.. pandai duduk n berdiri ngan bergantung pada kerusi ke hape ke.. Takde kepandaian baru yang die tunjuk kat aku.. Cume die sekarang nih lebih beremosi.. Takpe la tak pandai berjalan pon, masih awal lagi.. biar le die nak bermanja dulu.. Bukan ke ada fakta, kalo dukung baby.. Boley kempiskan perut buncit.. hasilnya.. see My be Loved Hubby.. Jealous tau... Tak sebuncit dulu!!! aku??? Fedulik ape aku??? Janji aku sihat!! N janji aku tak minta pon duit orang, cume minta duit cik abg sayang je..

Nak wat camne kan, belum ade rezeki nak pkai kebaya.. Dan mungkin ade sebab, mana tau kalo aku kurus ke.. tetiba aku freehair.. Subhanallah.. Minta jauh.. Kemungkin hari nanti menggelegak otak, kena bakar!!.. ke aku pakai kain, stail 'halal haram' ke.. huhuhuhu.. minta jauh sekali lagi..


-Pengarang jantung hati n hempedu aku-

- comei mcm ibu die... huhuhuhu

- yang nih nak tunjuk cara2 nak merangkak-

-Temenung jauh tu, renungkan masa depan-

-Sentiasa wat lask, pening ibu die..-

-Cak!!! Sayang ibu-

-Nak kemana tu??-

No comments:

Google