Monday, March 21, 2011

Alone is better..

hye.... tajuk diatas tak kena mengena ngan mr M saya ye... kami berdua ok je.. tak ade ape2 masalah.. Alhamdulillah semua berjalan lancar.. kami saling menyayangi satu sama lain.. InsyaAllah, kalo diizinkan ALLAH nak bersama hingga ke akhirnya.. AMIN..

macam biasa sesi meluahkan perasaan di blog nie.. hehehe.. update bersebab ok...

Salah saya ke?? kalo kelam kabut disaat akhir??? salah saya lagi ke?? kalo saya berusaha untuk mendapat yang terbaik untuk diri saye(malas nak pk untuk org lain)?? huhuhuhu... nak nanggis pon tak guna.. buang air mate je..

Susah gak kalo bekerjasama dengan orang yang tak pernah rase nak pikul tanggungjawab ni.. sume terbeban kat kite.. Cakap salah, x ckp diri sendiri yang merana..

sebbaik dah dekat nak abis belajar dah.. soh buat awal2.. byk btul alasan.. soh cri maklumat pon susah.. ade kuiz le.. ade test le.. ade tu le ade ni le.. abis aku ni?? xde test le.. xde kuiz?? same je kite.. cume aku nih.. terlebih tanggungjawab.. tak macam korang.. SINGLE.. aku nie.. balik umah mcm2 lagi nak kena buat.. masih boleh lagi cari maklumat.. wat itu n ini..

Susah btol menjaga hati orang nih.. Malas nak pk tu sume dah.. yang penting skrg nak cepat2 abis belajar..

Skrg ni, aku cube jadi orang yang pentingkan diri sendiri.. malas nak pk utk org lain.. aku pon ada family tak mcm diorg.. biar le diorg ngan hidup diorg.. aku ngan hidup aku...

No comments:

Google