Saturday, March 26, 2011

Penawar G6PD

Setiap penyakit ada penawarnya.. n penawar untuk G6PD..

Opkoz le HPA... dah jadi ahli, tapi tak tau ada ubat benda alah ni..
Jom kite bace n3 selanjutnya..





1) Evergreen Centella - amalkan 2 kali sehari / 2 sudu teh sekali minum. -Pagi dan Malam semasa hendak tidur.






2) Spirumadu - Gabungan Spirulina dan Madu, Subhanallah amat berkesan untuk menguatkan kembali tisu2 dan sel2 yang pecah atau rosak. Madu adalah sinergi yang mempercepatkan lagi proses pembaikpulihan 13 x ganda di samping seperti yang Rasulullah S.A.W. syorkan kepada umat Baginda - madu adalah penawar segala penyakit. (Sama juga pagi dan malam)






3) Untuk menambah darah amalkan Health-B (HB) :

pagi dan malam. Jika kanak-kanak, bukakan kapsul (2 kapsul sekali pengambilan) campur di dalam minuman (air masak / air minuman) Paling afdhal untuk kanak-kanak goncangkan 300x HB dan air yang telah dicampurkan, setelah itu diberi minum. (Petua terbaik dari Tn Haji Ismail)


Dan IMT drink .

IMT adalah minuman seperti air cap badak, menyejuk badan dan kelebihan IMT adalah untuk meningkatkan imuniti dan mencegah kanser.Belikan juga minyak but-but dan sapukan pada dada dan anggota badannya. But-but bagus untuk melancarkan peredaran darah dan memanaskan anggota badan yang kesejukan. yang uniknya Minyak But-but ini adalah ia turut boleh diminum. Jangan terkejut kerana ia diperbuat daripada tumbuhan dan bukan dari haiwan atau dari dalam bumi.

No comments:

Google