Friday, March 25, 2011

Assalamualaikum..

Disaat kelapangan masa nih, aku nak update le ape yg patut kan.. Sekarang dah masuk time2 studi week ye.. Maknanya aku akan jadi surirumah le skrg nih.. huhuhuhu.. wat msa2 sekarg nih, nak masuk dapur punye le fobia.. asyik masak.. makan.. masak... makan.. dan makan... ooo.. sungguh menakutkan betul dok umah nih.. nak baca buku pon tak boleh.. tggu sume askar tido.. baru bleh baca buku.. kadang2 termiss gak.. mr.m plak kacau.. kena tunaikan tanggungjawab lagi satu.. agak mencabar ye.. score punye le tinggi.. tak tau le dapat capai atau tak nih..

Tambahan anak2 tengah banyak cakap... tanye itu n ini.. kadang2 nk wat keje pon tak jadi.. baru taip separuh taip.. dah banyak bunyi.. geram aku.. idea terus hilang.. kadang2 terpaksa berkeras sket, x nk jawap soalan yang same.. mmg tak patut n cian kat diorg.. tp nak wat mcm aner.. bukan aku tak sayang diorg.. tapi, aku wat ni sume, InsyaAllah untuk kesenangan diorg gak akan datang.. InsyaAllah, semoga ALLAH makbulkan..

Macam aner nak sambung lagik nih?? kena kuatkan semangat betul le.. kalo tahap yang seterusnya, aku rase lg banyak keje... Aku dengar citer le kan.. tak tau betul ke tidak.. kalo salah tolong betulkan aku ye.. kalo ambik advance diploma n then boleh terus sambung master.. betul ke?? Kalo betul, aku rase.. aku nak ke arah tue le, InsyaALLAH.. jimat masa... tolong ye readers.. kalo ade sape2 yang ade information tentang nih.. tolong bgtau aku ye..

kalo information itu tak betul.. kena le ambik step by step ye.. Mr.M dah warning awal2.. pasni mungkin lmbt le kalo nak sambung lagi.. sebab dalam bulan 8 nanti, Mr.M kena tuka teksi baru.. permit dah tamat.. so, dah ade comitment baru.. Tapi aku target nak sambung lagi selepas 1 thun kerja.. Mungkin ambik Part time je kot.. InsyaAllah... Kalo Allah izinkan.. AMIN..

mmm... follower pon dah bertambah tapi aku tak berkesempatan lagi nk ziarah blog diorang.. time free nih ingat nak ke blog diorg le.. Anyway.. thanks ye.. sebab sudi jd follower aku..

ok guys.. cukup wat setakat nih ye utk ari ni.. Have a nice day.. bubye..

1 comment:

jomsantaisekejap said...

salam santai malam hari sambil nonton tv..tgh buat apa? keep in touch

Google