Wednesday, July 20, 2011

Kila Fairy a.k.a Anak Rohana Jalil..

Dok dengar opismate bercerita pasal Kila fairy.. Tapi I tak kenal pon sape umat itu.. so, I pon google le... ni le hasilnya.. memang lawa le die nie.. MELETOP.. MANTOP... I ni memang buta artis.. tak ambik tahu pong ape jadi kat artis2 nih.. cume kalo ade gosip yang hebat je baru I ambik tau.. huhuhuhu...




ffuhhh.. santek weyy..





Seriously tak sangka ada rakyat Malaysia yang berbibir seseksi Kila Fairy atau nama sebenarnya Syakila Nisha Jahangir Khan. Kila adalah anak kepada penyanyi terkenal, Rohana Jalil dan baru berusia 19 tahun. Selain daripada hebat menyanyi, Kila Fairy dah pun menceburi bidang lakonan. Rasanya kemunculan pertama Kila ialah dalam drama Hotel Mania.




Baru-baru ini anak Rohana Jalil ini femes sekejap apabila digosipkan bercinta dengan Yusry KRU. Tapi kedua-duanya dah pun menafikan gosip tersebut. Selepas ini lebih ramai yang akan tergoda dengan kecantikan Kila Fairy terutama bab bibir tue. Oh ye, bibir Kila Fairy adalah asli ye. Tak ada suntik-suntik. Tak percaya tengok gambar masa dia bayi di bawah.







Masa baby pon chomel..




Gambar bersama ibunya - Rohana Jalil



















1 comment:

Intan & The Boys said...

dear....kita dah bagi email 15 Jul aritu. tak dapat eh?

zilah rujuk entri ni eh http://princesstortoise2.blogspot.com/2011/07/dan-pemenangnya-adalah.html

zilah menang saguhati, voucher RM10. boleh la pilih2 barang yang berkenan guna voucher tu ok. :)

Google