Friday, February 13, 2009

Ganti PA... aaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Walaupun ianye sesuatu yang memboringkankan.. sbb aku pon banyak kerja (kadang2).. tp aku cube pujuk hati aku supaya menjalankan tugas seperti yang diarahkan dengan baik.. ( "Saya Yang Menurut perintah"). Mane le tau, kot2 lps ni naik pangkat jd PA plak.. Ceh wah.. berangan.. Nak jugak!!!!

Aku agak benggang ngan beliau2 yang sepatutnya menggantikan PA (NM), tp asyik kete BZ...
Ia ke? mcm x bz je.. mcm diorg je byk keje, org lain xde keje.. Sepatutnya 'diorg' yang kena ganti PA(NM) sebab sektor diorg.. wt korang2 yang pandai cipta alasan.. Teruskanlah ngan perangai korang.. MOGA2 TERKABUL PERMINTAAN KORANG.. AKU DPT KPSL JD PA.. ya hoooo...
wat doa selamat le aku...

Ape2 pon.. skrg ni aku cube tanamkan dalam minda aku..

* Moga2 dengan tugas menggantikan PA ni.. Akan jadi Kenyataan (Jd PA.. dapat elaun PA.. MASYUK!!!!)
AMIN!!!!!!!!!!!!!!....

No comments:

Google