Friday, February 13, 2009

Parking... & Jem....

Malam Tadi Dalam Pukul 10.00 mlm, aku balik dari Cyber Cafe (nak print something).. Sampai je kat umah.. ade parking kosong betul-betul depan rumah tp ade MAMAT x sekolah nie, blok parking tu plak.. Aku dengan Perasaan Hanginnye aku hon le kuat2.. die tak fikir ke? Kat area situ, problem parking di tahap kritikal.. die boleh blok 2 parking.. cube parking elok-elok.. dapat orang lain parking kosong yang lagi satu tu. Die x pikir ke?? MENYUSAHKAN orang.. Aku cakap dengan die soh parking elok-elok tp die hangin, die cakap aku ni x reti sabar.. eiii.. tolong le ni bukan masalah boleh sabar ke tak.. ni Pasal ko sekolah ke x... menyusahkan orang!!!

Pagi Tadi plak.. msa aku nak kuar keje.. ade lagi satu minah x sekolah BLOK kete aku plak.. bangun tido aku jenguk keluar, Sah.. die x alihkan kete lagi.. Dengan Jayanye aku kejutkan suamiku untuk selesaikan problem nie. Nasib baik bleh settle.. Lantak le dengan cara ape pon.. tp kete tu bleh dialihkan dari blok kete aku. Mesti owner kete tu terperanjat, tgk kete die dah dialihkan.. Lantak die lah..

On the way ke office... disebabkan jem yang agak2 teruk, aku telah lalu ikut laluan yang x sepatutnye (Follow Kete Lain). Dengan tiba2, x tau dari mane munculnya polis.. Tahan plak kete depan aku.. Dengan pucat lesi, secepat yang mungkin aku masuk ke laluan yang betul... Nasib baik x kena SAMAN...

Fuh Lega... Banyak betul masalah... Ape2 pon.. semua di settle kan sebaik mungkin... Harap2 lepas ni, semuanyer berjalan dengan baik... AMIN..


No comments:

Google