Saturday, February 7, 2009

Menghitung Hari

Tinggal 12 hari je lagi aku kena gi kursus.. Bukan x sabar, tp takut nak hadapi hari-hari yang akan aku lalui tanpa Puteri2 aku disisi.. Especially yang kecik, sbb die BF lagi. Pengalaman ank pertama dulu.. putus je BF, terus die rapat ngan abah die. ngan aku die kureng, ni yang menakutkan aku.
Macam aner nanti yea.. mesti aku asyik menanggis je. Ingatkan diorg, mesti masa tue aku teringatkan telatah si Kakak yang sentiasa mencuit hatiku. Kepetahan berkata2.. perangai die yang selalu wat aku naik angin.. Yang baby plak, sambil menyusu sambil membebel sebab aku lambat bagi susu.
Macam x sanggup nak hadapi.. Bleh x, X payah ade kursus2 yang perlu bermalam. wat je kat aras G tue, Dewan Serbaguna. Lg jimat duit.. Atau keje 3 tahun pastu terus comfirm x payah gi kursus... Ceh.. pandai nk ngajar org...
Minta2 ALLAH tabah kan hatiku semasa di sana... AMIN.......

No comments:

Google