Sunday, February 1, 2009

Tahniah Ghas N Munirah

Ari ni aku gi kenduri kawen member aku X-PTS LPM.. so, jumpe le member2 yg dah lame lost contact(kebanyakkannye). Tak sangka betul kejap je masa berlalu. Teringat masa zaman-zaman solo. Enjoy sgt ngan diorg, tambahan sume kaki jalan, n sporting plak tu. sekarang masing2 dah ade family sendiri.. tp yg juara ramai ank aku le.. 2 org.. yg lain baru sorang, kalau x pon bawa perut.. hehehe.. yang bujang2 plak berlumbe2 nak kawen. Rase teringin nak konvoi mcm dulu2.. gi mane2 konvoi reramai.

Issk.. Bestnye, sampai kan pegi mengantar ke belah suami aku pon diorg ikut ramai2.. memang aku hargai pengorbanan kawan2 aku. berkorban duit, masa dan tenaga lagi. Masa mengandung plak terasa di layan macam puteri. Pantang aku cakap nak makan ape2, mesti diorang tunaikan. Nak gi muntah pon CT Mary temankan, punye lah manja aku masa tu.. Pastu jage hati aku plak.. bergurau jangan cakap le.. macam2.. Keje pon macam x keje je, asyik gelak je.. abis keje bleh main UNO plak tu. main congkak.. memang best. tp rezeki aku kat situ x lame sebab bile kerja kurang maka org pon diorang kurangkan.. Kerja bermusim, bile ada peperiksaan besar macam SPM,PMR dan UPSR banyak kerja. Masa diberhentikan tu memang sedih tp nak buat mcm aner.. dari 1++ dikurangkan jd 3+ je.. aku adalah yang terpilih.. REDHA je lah.

Kalo boleh diputarkan masa, nak je ade pada zaman2 kegemilangan dulu (CEH..... gemilang le sangat....) Sebelum tue.. Aku ucapkan tahniah Pada Ghas N Munirah sebab berjaya kekalkan hubungan korang sampai ke jinjang pelamin.. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..


Ape2 pon.. kalo ade EX-PTS LPM 2005-2006 yang membaca post ni.. Aku Sayang Korang.. Ingat Aku dalam doamu..


p/s : kalo aku dah jumpe gambar2 zaman PTS dulu aku masukkan dalam entry akan datang...

No comments:

Google