Friday, February 13, 2009

Mood berblog...

Tak tau nape.. ari nie.. aku bersemangat nak berblog.. maybe aku dah lame x updated..
so, byk citer yg tersimpan dlm kepala aku nier.. Kt opis.. sibuk mengemas kerana Program 5S untuk mensasarkan persekitaran pejabat yang lebih tersusun & menarik.. bilik yang semak (mcm Stor) dah clear, atas usaha ADMIN (kebykkannye le,org admin wt keje). So, banyak le brg yg boleh di recycle. aku Plak banyak jumpe Notebook (x digunakan lg plak tu).

Aku pon sibuk duk kutip.. Angan-angan ku.. kalo sambung belajar x payah beli notebook lg.. Laptop pon dah beli walaupun murah(bukan jenama yang aku inginkan..). Mmg nak sambung belajar sangat2.. sejak tahun lepas lagi.. tp 'abg' soh bersalin dulu.. tggu ank bsr sket dulu... Maybe tahun ni aku nk sambung tp x tau lg.. sbb aku dah pokai.. duit dah byk melabur kt rumah baru ku.. tp sedaya upaya ku, nk simpan duit.. nk belajar.. psatu nak keje pangkat yang lagi tinggi.. Harap2 dimakbulkan Tuhan.. Pastu nak hantar bonda ku gi Haji... minta2 Allah perkenankan..

Kepada readers.. tolong doakan aku punye hasrat termakbul...

p.s : Bz kah anda? kalo boleh surfing internet lg.. Lg nak menipu!!!

No comments:

Google