Wednesday, February 17, 2010

Gambar2 orang baru ittew

Lunch tadi aku gi ke Hospital putrajaya melawat kawan aku seperti N3 lepas.. Kedua2nya nama Nurhafizah.. binti je lain2..

Ada cerita disaat2 melahirkan cahaya mata diorang ni.. Dimana, hubby 'Nor' telah tertukar isteri disebabkan nama yang sama.. Waktu kelahiran yang tak jauh berbeza.. Nor bersalin pada 4.28ptg. Fiza plak 4.30ptg..
Bila nurse panggil 'Suami Nurhafizah' masuk ke labour room, dengan penuh confident si Ateh (Suami Nor) ni masuk.. Ingatkan nurse panggil, masuk tengok isteri die.. Bile masuk je.. Die tengok orang lain (Fiza)..

Ateh : "Ni bukan isteri saya nih.."
Nurse : "Ni bukan suami awak ker??" tanya kepada fiza
Fiza : "Bukan suami saya.."

Lawak pon ade bile dengar diorang citer macam ni.. Apa2 pon, Alhamdulillah die dah selamat bersalin.. hanya tinggal aku dengan Ct (Best friend) yang belum bersalin..
Tahniah Nor dengan Ateh.. Dan Tahniah jugak kepada Fiza dengan Kamal.. Semoga dengan kehadiran orang baru, akan mengeratkan hubungan suami isteri korang key... Sayang korang...
* Puteri Kepada Nurhafiza & Kamal - Ex-PTS MKD*
* Putera kepada Nurhafizah & Zairil Faezil - Ex-PTS LPM*

Kedua2nya comel.. Geram aku.. Sayangnya aku tak boleh cium!! sebab aku selsema!! tension!!.. Nasib baik le Autie tak boleh cium baby.. kalo tak.. aku cium diorang nih sampai terjaga dari tido.. hehehehe...

No comments:

Google