Wednesday, February 24, 2010

Situasi aku sekarang

Barang-barang untuk bawa ke hospital, semua dah ade kat dalam kereta. Kena bersedia, takut2 terasa sakit masa kat opis nanti, kan ke senang.. Terus ke hospital je..

Kat umah plak, aku tak selincah dulu.. Wat keje pon banyak dibantu oleh Mr. M. kalo memasak pon boleh ambik masa 2-3 jam.. wat pelan2 je.. kalo dulu boleh siap dalam sejam.. hehehehe..

Sila salahkan nurse ok.. diorang pesan soh aku banyakkan rehat.. Kalo nak berehat sangat pon tak boleh gak, sebab keje umah memang tak pernah abis.. Kalo aku ikutkan ati ni, memang le umah aku tu jadi macam tongkang pecah!!

Hari ni plak, aku sedaya upaya nak pkai baju kurung.. Alasan utamanya, sebab aku malas nak iron baju pregnant yang panjang menjela tue.. Agak2 macam balut nangka le jugak..

Sejak dua menjak ni, aku 'mabuk' macam mula2 pregnant dulu.. Loya2.. fening2.. muntah, jangan citer.. asyik muntah je sekarang ni.. Nampak je kuat.. Balik je umah.. terus ke bilik air.. lepas tu.. lembik!!

Ok le nak stop dah nie.. nak minum duloooo!! sambung lagi nanti..

No comments:

Google