Wednesday, February 17, 2010

Tahniah Fieza

Dah lame aku tak apdet blog aku ni. Sebabnya?? Busy.. Hehehe.. alasan betul.. Memang aku busy betul kebelakangan ni.. Melayan perut yang sakit.. tapi belum mau meletup.. tak tau le bile.. harap sebelum Due date.. Melayan kerenah puteri2 ku.. Melayan kerenah baby 'Besar' tue lagik.. hiks..

Anyway, hari nie ade berita gumbira akan ku sampaikan.. Fiza, ex-PTS kat sini dah bersalin semalam.. Dapat baby Girl.. Pukul 4.30ptg semalam secara normal. Alhamdulillah, Selamat die dah.. Mesti rase lega seleganya, sebab tak payah bawa perut yang besar lagik..

Aku ni bile le agaknya ye.. aku belai2 perut aku ni, "sayang, bile nak kuar ni.. ibu dah letih nak bawa nie.."

Insya Allah tengah hari ni, aku dengan member2 opis aku ni nak gi tengok die.. Tak sabar nak gi tengok die.. Tahniah fiza... Semoga berbahagia dengan kehadiran orang baru.. AMIN..

* Fiza Dengan hubbynya *

No comments:

Google