Monday, February 8, 2010

Macam-macam hal

Macam-macam benda yang jadi seminggu kebelakangan ni. Tapi tak dapat aku ceritakan sekarang, sebab gambar2 tak sempat aku uploadkan disebabkan masalah yang tak dapat elakkan.

Hari ni plak, aku terbangun lewat.. Pukul 6.40 baru tersedar. Gara2 Damia muntah pukul 2.45 pg tadi.. sah2 le, dah bangun susah nak tido balik.. Dalam pukul 4 baru die tidur balik..

Weekend lepas plak, aku bz menguruskan puteri2 aku. Sampaikan takde masa nak update blog aku ni.. Insya Allah kalo xde ape2 halangan malam ni akan aku uploadkan gambar2 tertangguh tue..

Dalam pukul 9 ni plak, aku kena gi Hospital Putrajaya, Nak booking bed nak bersalin nanti.. Sebelum tue, aku kena ganti P.A dulu.. hihihihihi.. Jumpa lagi.. esok.. (Kalo tak terbersalin...)

No comments:

Google