Wednesday, February 17, 2010

Lagi sorang... lagi

Dalam pukul 9 lebih tadi, aku dapat mesej dari kawan lama aku masa kat LPM dulu.. Nama sama ngan fiza tadi.. Nor Hafizah gak.. Kampung je lain.. Yang ni aku panggil 'Nor'.. Yang si 'Nor' tue, asal dari Kelantan.. Yang si 'Fiza' tadi asal dari Tampin..

Alhamdulillah die pon dah selamat bersalin.. Dapat Baby boy, petang semalam.. Insya Allah, Kalo takde aral melintang.. Tengah hari ni aku nak gi tengok diorang berdua ni, Fiza kat wad 2B dan Nor wad 2A.. Kopak le aku.. dapat 2 orang anak buah dah..

Dalam perancangan aku, nak gi melawat si 'Nor' ni dengan Best fren aku.. Ct. Die pon sama macam aku, tengah sarat menunggu hari je.. Kalo boleh kitorang nak bersalin same2.. hehehehehe.. kalo boleh le.. memula, ajak si Nor nie bersalin sesama gak.. tapi baby die tak sabar nak kuar.. (Boleh plak macam tue.. hiks..) Kalo nak tau, kami ni tiga sekawan.. Gi mana2 mesti bertiga masa kat LPM dulu le..


* Nor hafizah - Ibu kepada Mohd Fitri *
* Kenangan masa LPM dulu *
Dari Kiri : Farah, Zalina, Yani, Ct, Roslina, Aku, Munirah Dan Nor
(Yang tak pakai tudung 2, aku tak kenal.. Menyibuk je!!)
Nor, aku doakan semoga rumahtangga ko dengan Ateh (Kawan LPM gak) lebih ceria dan lebih bahagia dengan kehadiran orang baru.. AMIN.

No comments:

Google