Thursday, May 6, 2010

Macam-macam citer

Iskk.. lame aku tak apdet blog aku nehh.. sebab nya.. Aku agak bz sket ngan baby & anak2.. Dengan diri sendiri lagi.. Minggu lepas aku nak gak apdet blog neh, pasal Family Day BMKD di Hot Spring Sungkai perak.. Tapi masa nak upload gambau2 aku masa kat sane sungguh le siput!!.. tension.. terus cancel.. tambah2 baby dah nak susu plak tue..

Semalam plak member kamcing aku selamat bersalin baby boy.. Sayangnya die bersalin kat nun... Perlis.. kampung halaman.. Camno nak gi tengokk.. Jauh bona.. Apa2 pon Tahniah kak Ros.. Semoga mahligai yang dibina akan lebih ceria & bahagia dengan kehadiran Baby yang ditunggu2.. Kalo ada rezeki, dapat le kiranya kite jumpa lagi.. Sebabnya, aku dapat tau.. Beliau akan dibertukar ke IPD Kangar, perlis.. Bermula 17hb ni.. Sodihhnyo... tempat meluahkan perasaan dah berpindah..

Pasal keje plak, tinggal lagi lebih kurang seminggu nak masuk keje balik.. Kan best kalo cuti bersalin 90 hari.. hehehehehe.. Kemalasan melanda!!! Kan best, kalo dok umah pon dapat gaji.. Comfirm aku jadi surirumah yang berjaya!! hehehehe..

Apa-apa pon aku dah tak sabar nak masuk belajar balik.. Insya-Allah, bulan Julai nih.. aku mula cuti tanpa gaji nak sambung belajar.. Setakat diploma je.. diploma pon, aku sambung setahun je.. Apa aku peduli kalo ada suara2 sumbang meremeh2kan semangat aku.. ADA AKU KISAH??? (emo le plak..)

Ok le, kalo ada masa & mempunyai kerajinan yang tinggi akan ku apdet lagi blog aku neh.. Ok ye.. Bubye..

1 comment:

Lovely Bella said...

Hey Gorgeous!!

Kalo free meh dtg amik award di blog saye yerk.. TQ!

Google