Monday, May 17, 2010

Thaqif @ 2 minggu

Ketika gambar diambil, aku berpantang di kampung.. (sila abaikan permandangan belakang..) Masa ni punye le sensara uol's.. Mr.M takde bersama2 aku ngan anak2.. Dengan Damia & Umairah buat halnya..

Kerap gak aku menanggis sebab menghadap perangai anak2.. Tak bermakna Kak Long aku tak jaga @ tak layan anak2 aku dengan baik.. Tapi perangai diorang ni lebih kepada meminta 'Perhatian' dari aku.. Dengan aku nak melayan Thaqif nya.. dengan menanggung sakit lagiks.. Sungguh sensara....

Kalo rase sebak je.. terus aku Call Mr. M, minta die jemput aku balik umah sendiri.. Cian Mr. M, tak tentu arah gak le die kat sana.. Tapi ada hikmah disebalik keperitan yang aku alami tue.. Alhamdulillah, kami suami isteri semakin rapat, Semakin menghargai satu sama lain.. Sebab dah rasa macam aner menanggung rindu ketika berjauhan.. Perit membesarkan anak2 tanpa ade sokongan dari pasangan..

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. Aku pon dah mula bekerja 13hb ari tu.. Thaqif dah masuk 2 bulan sekarang ni.. Dan sekarang aku sedang sibuk uruskan Cuti belajar aku.. InsyaAllah bulan 7 ni, aku mula jadi student balik.. Yabeda beduuuu!!! (Ada kaitan ke ngan N3 ni?? Belasah!!)

Muhammad Thaqif Bin Muhamad

Masa ni, die dah belajar2 senyum..

Berkerut. Sebijik macam Laki aku..

Ngantuk pon iye ni..

Sedapnya dapat tido

Sedang Khayal

Tak jadik tido plak

Muke die sama macam Mr. M masa kecik

* bangga Mr. M, 2 dari 3 orang anak kami ikut muka die.. Tension aku.. asyik sebut 'Anak abah!!!' ... *

No comments:

Google