Monday, May 17, 2010

Selsema+batuk+sakit tekak=Demam

Tak sihat.. Tapi sempat update blog?? Jawapan die, mata dah tak boley tido.. Malam tadi dah tido sekenyang2nya.. Aku tido malam tadi pukul 8 p.m hanyut Solat isya'!!.. Kalo ditakdirkan kalo nyawa aku tamat malam tadi macam aner agaknya.. Isk.. ngeri.. Solat Subuh Pagi tadi pon leburrrr.. Aku bangun kejutkan Mr. M soh uruskan Umairah ke sekolah.. Pastu bom.. tido lagi.. Thaqif pon dari malam tadi asyik tido je.. cian die, aku yang makan ubat demam die yang ngantuk..
Terjaga pukul 8 pg tadi, anak sedara aku tanya nak masak lauk ape.. Alhamdulillah seb baik ade die, boleh tolong aku uruskan umah dikala2 begini.. Blm gi klinik, sebab nak bagi peluang Mr.M tido dulu.. Malam tadi pukul bape die tido..
Apa aku wat skrg ni?? update blog sambil dengar lagu hindustan.. Pasal lagu hindi ni, sila salahkan Mr.M.. Pada mulanya aku tak minat ngan hindi ni.. Tapi Mr.M bukak hari2.. sampaikan lagu tu sentiasa tergiang2 kat telinga aku kat mana2 pon aku berada..
Nak tukar lagu kat blog aku ni kepada lagu hindustan.. boley?? (tetiba!!..)
Tekak ku semakin payau.. nak gi relax le.. sambil dengar lagu hindi.. Layan...

No comments:

Google