Sunday, October 17, 2010

hapdet... hapdet... n hapdet...

Iye kawan2 disebabkan bz tahap cipan, lama dah aku tak jenguk, tak bukak n hapdet blog aku ni.. iye le kan... minggu nih last ade kls... nx week dah msuk study week... awal bulan depan dah ada Final Exam..

Tak tau le ape nak jwb.. Ade 4 paper... 1 subjek ni plak, lecturer masuk pon jarang skali.. terangkan sket2 je.. pastu pandai2 le ko nak fahamkan macam aner... tension gaks... Tapi Alhamdulillah... PB aku di tahap menyenangkan... Minta2 le aku lulus subjek nih di tahap cemerlang... AMIN..

Subjek lagi 1 nih, yang masuk final ikut modul politeknik.. tapi yang diajar ikut ntah mane2 modulnye... Aku rasa cam tak sesuieee je ngan tahap kiteorg nih.. yang diajar tue terlalu detail...

Subjek nih pon same... tettttt... aku tak leh nak detailkan subjek2 ape ye.. takut lecturer aku terbaca kang.. mampos aku!!!... Masuk pon jarang sekali... time kelas, Ya ALLAH.. punye le mengantuk.. Tak tau le apa yang diajar.. selalu plak xde kls..

Ok subjek nih plak.. subjek finance... sungguh le best!!! boleh dikatakan majoriti PB dapat A... lecturer yang sporting!!!... ajar pon sejibik2... ke mana2 gi pon, terserempak ngan member klas, bwa buku nih... mesti lecturer tu vangga kan....

anyway... esok aku ade exam akhir untuk subjek Computer base information system... harap2 le boleh jawab ngan jayanya... doakan aku ye....

tak tau le lg bile boleh hapdet blog ni.... spjg mggu nih aku bz ngan study..... bz ngan putera ku yg semakin ngada2... oooo yeeee.. Thaqif skrg dah pandai merangkak... amat le laju.. sampai terkejar2 aku ngan die.. n skrg aku tgk die tgh belajar duduk n berdiri... gambr tak sempat snap.. ape lg nk citer??? kepala ni dah ingat buku... risau nk jwb ape esk... ok le yee....

No comments:

Google