Friday, October 8, 2010

Raya ke 3 n 4 d Perak

Sodey den.. Ari raya yang paling last.. aku masih lagi cakap pasal raye lepas.. masih lagi tak abis mengupload gambau2... Dan yang paling sedey.. sekeping pon xde gambau masa beraya kat perak... "Ampun bang.. ampun... tak merasa le aku nak tunjukkan gambau kampung mu bang.."

Tak yang istimewa pon masa beraya di sana.. sebabnya time kiteorg balik, sume orangdah takde cume mak mentua aku je yang tinggal... Tapi umah abg ipar aku kat sebelah mentua aku masih meriah.. anak2nya baru je balik dari KL.. masing2 bekerja pada raya pertama n kedua..

Aku ape lagi.. kejap hilang dari umah mentua aku.... apa lagi ke sebelah le... baru dikatakan beraya.. bile ramai orang kat umah... huhuhuhuhu...

Tapi bile ade je org datang ke umah mentua aku.. kelam kabut le aku.. kena balik wat air... isi kuih.... isk... isk... sebelah2 umah pon tak sempat nak ziarah.. sebab kami ade plan untuk raya seterusnya.. huhuhu...

No comments:

Google