Sunday, April 19, 2009

Hari Minggu..

Aku sedang dilanda keboringan, sebab Puteri kecil aku tengah tido.. Tapi!!! nasib baik si kakak tak tido, memeriahkan suasana.. tanye itu tanya ini.. kalo si kecik tue jage, mesti aku sibuk melayan kerenah die.. Gaye-gaya si kecik tue manja sket ngan aku, kalo aku balik keje.. die dok mengekor je aku mane aku gi.. kalo nak tido malam plak, mesti gesel2 badan die dengan badan aku..



Yang si kakak plak, kalo nak tido mesti cari abah die.. mungkin die merajuk sebab dapat adik awal sket.. sob..sob..

Cakap pasal si kakak ni.. Kebelakangan ini suke sangat tengok WONDER PET.. siap nyanyi2 lagi.. masa aku tengah taip N3 ni, die tengok aku upload gambar wonder pets, cepat2 die gi buke tv.. sebab nak tengok 'wonlepet..'

Cartoon favorite Si Kakak..



Ini plak lirik lagu yang sibuk2 anak aku nyanyikan..

Wonder Pets! Wonder Pets! kami datang,
Membantu haiwan yang dalam kesusahan!
Kami tak besar,Dan kami tak kuat,

Bila Bekerjasama semua jadi mudah.
Yeah, Wonder Pets! Yay!Apa yang penting??

Kerja~sama~!Apa yang penting?Kerja~sama~!

No comments:

Google