Thursday, April 30, 2009

Public Holiday!!!!!

Salam sume..

Esok hari pekerja, bermakna esok CUTI!!! yay!! cuti lame gak le, best nyer.. anak2 aku dah minta di bawa merewang-rewang.. nak gi jusco le, nak naik kuda le, nak gi playground le.. macam2 permintaan die.. ni baru sorang kalo sorang lagi pandai bercakap agak nyer die pon same. Mesti mr. M malas nak kuar. asalan die JEM. Alasan yang tak boleh diterima pakai langsung.. memang sejak zaman2 bercinta lagi die x suke sangat kuar berjalan2.. sekali2 je macam 1 bulan 1 kali ke.. die nie asyik nak keje je.. tension..

Masa bercinta dulu selalu gaduh sebab die x nak kuar jalan2.. kalo kuar pon bile die abis keje je, waktu malam.. itu pon temankan die menyantap.. kalo x, die x nak kuar pon.. So, masa tue pandai2 aku le kalo nak berjalan.. biasanye, aku le yang akan mengangkut member2 ke mana2 yang diplan.. kadang2 x kira le.. pukul 3 pagi pon boleh merewang lagi.. Agak2 mata x boleh tido je(especially malam minggu) ajak member gi rendam kaki kat air panas selayang.. bukan kira.. kadang2 agak2 boring je, mule le telefon sane telefon sini ajak diorang berkumpul.. share duit minyak, share duit tol.. Jalan..

Yang paling kerap aktiviti malam2 public holiday macam nie, kitaorang akan melepak kat kedai TOMYAM kat Bukit Teratai, Ampang.. sampai le kedai nak tutup, x tau le ape yang di borakkan. Pastu siangnyer, bantai cover tido yang terkureng tu.. Ataupon, beli stok makanan, gi le melepak kat Bukit Permai, Ampang.. tempat yang glamor kerete rosak.. kite orang x join le, aktiviti2 memparking kerete nie.. sebab ahli group aku ni, 3 dara (Cewah!!!) 1 je teruna..bile di kenangkan balik, rase rindu pada zaman2 solo dulu.. bebas ke mana2.. berjalan ke hapa ke.. xde orang nak larang, walaupon sekarang Mr. M x pernah larang aku nak ke mana, tapi sendiri mau ingat le Tanggungjawab yang perlu dipikul!!! Syurga di bawah telepak kaki suami ooiii!!!.. So, yang dulu2 tu hanya tinggal kenangan..

Ape2 pon.. kehidupan aku sekarang best jugak.. dikelilingi bidadari2 kecik ku dan di temani oleh teman sehidup semati ku.. Aku bersyukur kerana di kurniakan keluarga bahagia.. harap2 kami berbahagia dunia akhirat.. AMIN..

P.s: Selamat hari pekerja kepada sume readers yang bekerja.. (Boleh x macam tue? Bole le erkkk)

No comments:

Google