Tuesday, April 28, 2009

SeLaMaT HaRi LaHiR SaYaNg

Semalam, 27 April.. Hari ulang tahun 'my cik abe'.. yang ke .. x payah bagitau le ye.. yang penting die dah tua.. wakaka.. Plan nak sambut petang, tapi semalam aku dengan umairah x bape sihat.. so di postponed ke sebelah malam. Atas ihsan kakak aku, die tolong aku belikan kek untuk 'my cik abe'..
Tahun nie sambutan biase2 je, sebab burget ku yang ciput. aku cume dapat belikan tali pinggang je untuk die.. pastu kek Blueberry (kedai kek wonderful). die x bape suke kek tu plak, sebab sebelum ni die dah terkena penangan Secret receipi.. Tau le kek SR tue, sebijik je dah RM70+.. (Botak makcik nanti haaa, untuk bulan ni dahle aku ni diisytiharkan 'muflis'.. huhuhuhu.. sedey ni haa.. ) bulan jauh lagi nie..
Ape2 pon aku aku dah try the best bagi kat die.. Ucapan aku untuk Insan yang bergelar suamiku.. Semoga abang diberkatkan umo, dimurahkan rezeki dan semoga ikatan cinta kite kekal dunia dan akhirat.. Dan Yang penting!!! Jangan gatal2.. kalo gatal!!! siap le kena kerat (boleh x macam Tu?)..

Ini le gambar kek yang x seberapa tue..


Malam tue die balik lewat dalam pukul 11.++. Puteri ku Umairah pon dah tido, tapi bile die tau je aku bagi die kek.. terus die kejutan anak emas die tue.. tengok le muke umairah tue.. baru bangun tido..





Setelah dipujuk.. baru ok sket..

2 comments:

anuar said...

appy belated beday utk asben ko!!!

a LoT oF LuV said...

Tq.. nik..

Google