Monday, April 27, 2009

Lilo..lilo..

Aku ni ade le bela seekor kucing.. dah lame, sejak kiteorang memula kahwin lagi.. disebabkan die dah tua, die nie semakin gatal.. asyik cari awek je nak.. sampaikan kiteorang ni x larat nak menguruskan die lagi.. kalo tengok pon, die bukan macam kucing bela.. tapi kucing jalanan.

Disebabkan x tahan dengan bauan nyer yang semakin busuk.. kerja2 memandikan dijalankan.. tengok le sedey je aku tengok.. semakin kursus.. sobar jelah..

4 comments:

mrs. nik said...

aritu aku g tgk pameran kucing (spca ke amenda tah...) kt d mines...fuyyyooooo!!!
comelest la kucing2 sume...geram je tgk!!!rasa nk curik wt balik umah..hehehehe...
tp sumpah comel kau!!aku xtahan tgk muka2 comel ni...

mrs. nik said...

lilo oh lilo...knp kurusss???
ko dera dia ehhh???

BUYEN said...

Huhuhuuh...miaw ko dah tua r
dah tak encem..
dulu aku ada gka bela miaw..
miaw siam..tapi udoh meninggei dunia.huhuhuh sedey..

a LoT oF LuV said...

nik: die kalo nak 'puaskan' nafsu die.. sanggup tak makan berhari2.. janji dapat makwe(tuttt..!!)tu yang kurus tue..

BUYEN: tua2 pon power tau.. dah bape banyak die buntingkan kucing betina.. buyen, nape ko private kan blog ko? ko invite le aku..

Google